jagochrebell

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Sofie - 6 februari 2011 11:18

är massa trött och orkeslös.. kanske borde ringa några av de personerna man halvt dissat en vecka nu.. men jag orkar inte prata i telefon, orkar inte prata öht... är helt seg i huvudet typ, så är inge rolig att prata med heller. Ska dra mig till rebellen sen, åka och träna i ridhuset idag, längtar som bara den! min bror och brorson ska bara komma hit först -.- vet inte varför jag ska vara schyst och så vidare mot honom, han flytta förfan till göteborg den idioten, och han ska alltid tjafsa.. suck liksom!

Ronja och jag pratar oavbrutet om sommaren, om hunden och rebell, och allt vi ska göra! Pappa ska fixa mitt sommarjobb i veckan, gött det!

Ärlite inne på olika hundraser jag skulle vilja ha nu, men vet inte om jag kanske borde köpa en bandras ist, många tycker det är bättre, med rätt raser kan man eliminera rassjukdomar och skador så. Mamma tillät inte en grandis, pga att dom fäller som as >.< fan liksom. Men hon verkar tillåta en medelstor hund iaf :D

Funderar på en finsk lapphund, så otrolig vackra! plus att om man sköter såna pälsar rätt så fäller dom inte lika mycket, vilket är att föredra! Eller en irländsk setter vore kul med.. men tror jag håller mig till finsk lapphund för tillfället, tills jag hittar något ännu bättre! :D hare gött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards