jagochrebell

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

för att jag ska kunna somna xD

Av Sofie - 4 februari 2011 23:11

Personligt :

Fullständigt namn: Sofie Ingrid Johanna "Zheapy" Ivarsson 

Kön: Tjej
Längd: 180 cm ca
Födelsedag: 24 april, född år 1994
Hårfärg: Färgat svart med rosa underhår, naturligt blond
Ögonfärg: Blågrå
Boende: Mönsterås/ Gamleby (i veckorna)
Skostorlek: 41/42/43 (41 i klackskor, 42 i vanliga, och 43 i ridstövlar) xD
Vänner: Är väl väldigt viktigt?

Familj
Mamma:
Marie
Pappa:  Johnny
Syskon: lillasyster Ronja, Äldre halvbröder från pappa, Jimmy, johan och andreas
Husdjur: Ja, hästen rebell och om några månader en hund :D

Vänner

Antal: Vänner kan man aldrig få för många av
Någon vän som du litar på: Litar på nästan alla mina vänner
Får dig glad: Dom flesta av dom
Du skrattar ofta med: Hahaha med alla xD
Är saknad:  Men alla såklart :p
Du vill träffa: Pauliina!
Du känt längst: Lisa och maria tror jag
Känner dig väldigt bra: Pauliina känner mig bäst
Du gjort mycket med: med dom alla xD hahaha

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? Haha det kan man säga.
Har du ett förhållande?: Nej inte just nu

Gillar eller är du kär i någon? Nej
När grät du senast?: I onsdags
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte?: Japp


Om du fick välja (markera med fet stil dom du tar) :
Pengar eller kärlek?
Singel eller förhållande? 

Sola eller bada?

Mobil eller dator?
Gröna Lund eller Liseberg? 
Mc Donalds eller Burger King?
Dans eller sång?

  


 
 
Ingen bild

Pau

5 februari 2011 18:29

Haha, du hade lite smått tråkigt, eller? :P Jag kanske borde göra likadant x) Fast har ju inte internet på nätterna, till skillnad från vissa andra :O Btw, tack för smset förut! Började undra vad som hade hänt, blev väldigt fundersam och på gränsen till sjukt orolig.. Men sen messade du och jag blev typ lugn. Eller lugnare iaf. Miss u sweetie! Logga in på msn, hjärtat :/ Ska fylla på luren till veckan, hade jag tänkt. Ska ge dig en detaljerad beskrivning av vårdplaneringen sen på kvällen 10/2, eller typ dagen efter. Du lär nog dö av skratt medans jag dör av skam xD Älskar dig! Puss och knull, hjärtegull <33333333333333333333

Sofie

5 februari 2011 20:40

kunde inte sova ju, som vanligt :p kände att det var bäst att höra av sig och förklara lite snabbt varför jag inte hört av mig. du är ju alltid inne på msn just dom timamrna jag inte sitter vid datorn xD

 
emma

emma

6 februari 2011 10:05

Fråga en eller flera frågor om min ponny i hans frågestund :D
http://emmaochpegasus.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment
Kram

http://emmaochpegasus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 11 februari 2011 13:10

Jahaja, här sitter man igen, ensam och övergiven.. Eller? nja är inte övergiven, men ensam ja.Har stalltjänst på skolan, det suger ganska hårt bara det, och då jag även ensam på luckan såklart.. Ska se till att köpa pizza så jag har över helgen, sen ...

Av Sofie - 9 februari 2011 23:51


Don’t want to turn off the lighthope someone hears me tonight.I know there’s a snake in my bedeating its way through my headI want to be normal, I want to feel safewaking up screaming, it’s always the same.I don’t want to turn...

Av Sofie - 6 februari 2011 11:18

är massa trött och orkeslös.. kanske borde ringa några av de personerna man halvt dissat en vecka nu.. men jag orkar inte prata i telefon, orkar inte prata öht... är helt seg i huvudet typ, så är inge rolig att prata med heller. Ska dra mig till rebe...

Av Sofie - 4 februari 2011 21:41

kanske man skulle ändra bloggnamnet i sommar? ;) blir ju en bebis till i mitt liv då, om allt går som det sa så köper jag en egen vovve då :D massa glad, snacka om att lysa upp vardagen! fyfan vad jag längtar, ska bli så jäkla härligt! längtar tilloc...

Av Sofie - 3 februari 2011 10:16

sliten som ett jävla as, sov konstigt inatt känner jag. Somna ganska tidigt två dagar i rad innan, somnade då redan vid 8, men vaknade några gpnger under natten och drömde mycket konstigt pga att jag är så jävla stressad. Igår umgicks jag med julia, ...

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards