jagochrebell

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

kunde mått bättre

Av Sofie - 11 februari 2011 13:10

Jahaja, här sitter man igen, ensam och övergiven.. Eller? nja är inte övergiven, men ensam ja.Har stalltjänst på skolan, det suger ganska hårt bara det, och då jag även ensam på luckan såklart.. Ska se till att köpa pizza så jag har över helgen, sen blir det massa film, sova, och byta namn på alla 10000 bilder som jag sparade från rensningen. Har haft sjukt ont i höften och ryggen hela dagen, så känner febern komma nu med :( det är så jävla typsikt liksom.. Fick en ipren nu iaf, så hoppas vi att febern går ner till fyra när jag ska ut i snöstormen igen >.<

Blir att tvätta imorn med, får man inte glömma! städa kanske man borde göra med...eller? och bädda om sen när jag tvättat lakanen. Sen ska jag typ bosätta mig i duschen, bara sitta där och tänka typ. Ska dunka musik hela jävla helgen med, passa på liksom.

JAG SAKNAR MIN BEBIIIIS :'( <3<3 Min fina, underbara, världsbästarebell är 12 mil ifrån mig, och jag saknar ihjäl mig efter honom!!!! Missar Ronjas första hoppträning för i år med, för pernilla. Fan vad segt, ska be pappa filma så jag får se sen iaf. Har kommit på att jag ska börja filma Rebell mycket mer, så jag har kvar i framtiden när han lämnat oss. Har ju några små filmer på bente, och så fort jag tittar på domså minns jag allting så himla tydligt! Hur fint steg han hade, hur snäll och mysig han var, hur han var i longering och löshoppning, allt mindes jag! Så ska tillfällena i akt sen med Rebell. Syrran har ju en megabra filmkamera så :p

Ska filma massor i sommar, på uteritter, på träningar, på tävlingar, i hagen, på busstunder, när vi badar, allt ska filmas!  

Ska försöka ladda upp videoklippen på bente, så ni får se vem han var. Vila i frid min underbara<3

 
 
Jessie

Jessie

14 februari 2011 13:33

SV: Han menade inte att tjocka tjejer är fula. Men det är ju sant att större tjejer har oftast större bröst, och går de ner så tappar de brösten.

Sorry med alla får väl tycka olika? Det är ett dumt uttalande att säga "Jag gillar stora bröst, och jag har stora bröst" då man uppenbarligen är av modell större. Vad hade hon förväntat sig? Att de skulle vara mindre än mina t.ex som inte är smal?

Som sagt, han menade inget illa, det var du som antog.

http://nattstad.se/itsjessie

Sofie

14 februari 2011 17:36

han skrev att han tänkte skriva att det inte spelar någon roll om man har stora bröst när man är tjock, att han läst om en facebook grupp som heter så och att det faktiskt stämmer. Så det tolkade jag och många andra som att tjocka brudar inte kan vara snygga, och är han så jävla småsint så kan han lika gärna vara ensam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 9 februari 2011 23:51


Don’t want to turn off the lighthope someone hears me tonight.I know there’s a snake in my bedeating its way through my headI want to be normal, I want to feel safewaking up screaming, it’s always the same.I don’t want to turn...

Av Sofie - 6 februari 2011 11:18

är massa trött och orkeslös.. kanske borde ringa några av de personerna man halvt dissat en vecka nu.. men jag orkar inte prata i telefon, orkar inte prata öht... är helt seg i huvudet typ, så är inge rolig att prata med heller. Ska dra mig till rebe...

Av Sofie - 4 februari 2011 23:11

Personligt : Fullständigt namn: Sofie Ingrid Johanna "Zheapy" Ivarsson  Kön: TjejLängd: 180 cm caFödelsedag: 24 april, född år 1994Hårfärg: Färgat svart med rosa underhår, naturligt blondÖgonfärg: BlågråBoende: Mönsterås/ Gamleby (i veckorna)Skos...

Av Sofie - 4 februari 2011 21:41

kanske man skulle ändra bloggnamnet i sommar? ;) blir ju en bebis till i mitt liv då, om allt går som det sa så köper jag en egen vovve då :D massa glad, snacka om att lysa upp vardagen! fyfan vad jag längtar, ska bli så jäkla härligt! längtar tilloc...

Av Sofie - 3 februari 2011 10:16

sliten som ett jävla as, sov konstigt inatt känner jag. Somna ganska tidigt två dagar i rad innan, somnade då redan vid 8, men vaknade några gpnger under natten och drömde mycket konstigt pga att jag är så jävla stressad. Igår umgicks jag med julia, ...

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards