jagochrebell

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Dag 27 - Ett sista ögonblick!

Av Sofie - 21 januari 2011 23:05

sista dag-inlägget!! :D

 

 ett sista ögonblick.. mitt sista ögonblick, dvs precis innan jag dör, vill jag helst ska vara så jag ser min häst, mina nära och kära. Jag vill dö snabbt, utan smärta, lugnt och fint. Dö lycklig med en känsla av att ha gjort det jag borde. Dö i sömnen när jag är gammal efter att ha sagt farväl till allt och alla, det vore perfekt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 11 februari 2011 13:10

Jahaja, här sitter man igen, ensam och övergiven.. Eller? nja är inte övergiven, men ensam ja.Har stalltjänst på skolan, det suger ganska hårt bara det, och då jag även ensam på luckan såklart.. Ska se till att köpa pizza så jag har över helgen, sen ...

Av Sofie - 9 februari 2011 23:51


Don’t want to turn off the lighthope someone hears me tonight.I know there’s a snake in my bedeating its way through my headI want to be normal, I want to feel safewaking up screaming, it’s always the same.I don’t want to turn...

Av Sofie - 6 februari 2011 11:18

är massa trött och orkeslös.. kanske borde ringa några av de personerna man halvt dissat en vecka nu.. men jag orkar inte prata i telefon, orkar inte prata öht... är helt seg i huvudet typ, så är inge rolig att prata med heller. Ska dra mig till rebe...

Av Sofie - 4 februari 2011 23:11

Personligt : Fullständigt namn: Sofie Ingrid Johanna "Zheapy" Ivarsson  Kön: TjejLängd: 180 cm caFödelsedag: 24 april, född år 1994Hårfärg: Färgat svart med rosa underhår, naturligt blondÖgonfärg: BlågråBoende: Mönsterås/ Gamleby (i veckorna)Skos...

Av Sofie - 4 februari 2011 21:41

kanske man skulle ändra bloggnamnet i sommar? ;) blir ju en bebis till i mitt liv då, om allt går som det sa så köper jag en egen vovve då :D massa glad, snacka om att lysa upp vardagen! fyfan vad jag längtar, ska bli så jäkla härligt! längtar tilloc...

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards