jagochrebell

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Sofie - 3 februari 2011 10:16

sliten som ett jävla as, sov konstigt inatt känner jag. Somna ganska tidigt två dagar i rad innan, somnade då redan vid 8, men vaknade några gpnger under natten och drömde mycket konstigt pga att jag är så jävla stressad. Igår umgicks jag med julia, linnea och tova ganska länge och somnade inte förens tolv, och hade sovmorgon, och fy fan vad dåligt jag mår, seriöst... Längtar hem som fan, vill bara hem till min familj, min häst och bara andas..kommerinte träffa rebell på två helger sen, först stalltjänst ¨på skolan, sen stockholm helgen efter. Men på sportlovet blir det bara rebell<3 HAn är världens bästa kille att snacka med seriöst, snyggast är han också! Behöver ingen kille, har min bebis ju<3 och får ju förmodligen en ny bebis i sommar :D

Lektion nu, hörs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards