jagochrebell

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sofie - 1 februari 2011 09:07

förvirrad som faan! funderar lite på om jag verkligen valt rätt skola.. funderar på om jag verkligen verkligen vill jobba med hästar.. jag kan ju inte rida unghästar eller problemhästar, inga hästar där det är större risk att jag faller av, Jag vågar knappt hoppa, vågar inte rida viss hästar eller något, så varför i helvete ska jag då utsätta mig för det genom att plugga till något jag inte klarar av? Funderar på att byta till helgesbo, hundlinjen. Flytta hem, skaffa hund, vara med min familj och häst. Allt pekar mot att det är bättre att byta, jobben i framtiden är mycket billigare, tex om jag ska starta hästuppföddning krävs det hur jäkla stort startkapital som helst, och massa mark, stor gård. men för en hunduppföddning räcker det med en fjärdedel av det jag skulle få betalaför en hästuppföddning! funderar på att starta hunddagis eller något, med någon speciell idé typ. Nattdagid? valpdagis? ålderdomshem för hundar? listan kan göras lång. Jag älskar hästar, och vill alltid ha häst i mitt liv, men vill ajg verkligen ha det som jobb? jag vene riktigt... måste fundera på det här nu.. ska iaf snacka med mamma när jag kommer hem, och kolla med skolan osv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards