jagochrebell

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Sofie - 22 januari 2011 20:31

Jag funderar på att rensa bloggen eller något, och göra om det till en ren hästblogg.. Jag får fundera lite på det..


Idag var vi till oskarshamn med rebell, tränade med husarerna. Lite jobbigt att vi var 8 pers i lilla ridhuset och det var en superstressad häst medsom skrämde rebell. Han blev även livrädd och jätteängslig när adennern som var med pep och sparkvarnade mot en annan häst. Vi testade även att hänga sabeln vid sidan för första gången. I skritt var det inga problem, men så fort vi skulle trava så vart han skraj. Tror det blev lite mycket för honom,han är ju faktiskt ganska spörädd... Testade även att rida på pelhambett idag för första gången, gud vad bra han gick på det :o Blir att köpa ett sånt så fort man kan. Fick låna lisas idag, tack så jättemycket vännen<3  Kan väl berätta att jag bestämt mig för att INTE tävla dressyr den 26, känner mig inte redo helt enkelt så det får bli någon annan gång.


pusshej<3

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards