jagochrebell

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Sofie - 4 januari 2011 18:11

Hej på er. Så ni vet, jag hyser ingen ilska mot dom som hade stalltjänsten den dagen, dom blev självklart lite ställda och ajg förstår dom, men vi har pratat med dom så dom har lärt sig eller vad man ska säga. och ingen ska komma och påstå att jag överreagerar om dom itne vet till 11+ % vad det handlar om, när det handlar om rebell kan jag aldrig överreagera, det är som att säga att en mor överreagerar när något händer deras barn! Rebell är mitt allt, jag skyddar han med mitt liv, fattar ni?! och han var faktiskt varm i två ben senare på dagen när vi kolalde honom, dock tack och lov inte svullen och ohalt. Men han slog altså i en JÄRNgrind på över 130 cm i sluttning och på snö/is utan broddar, och det översta röret är skevt med 10 cm, så det var en ordentlig smäll! det kunde gått väldigt illa! och hade det varit era hästar, om ni nu har hjärta att förstå detta, så hade ni nog också blivit arga. punkt!

Av Sofie - 4 januari 2011 01:21

Ja, vad har då jag i min hansväska :P själva handväskan jag har är köpt på shock, för 400 kr, av märket living dead soul, bild har jag dock inte xD obligatorisk i den är nycklar, telefonerna, plånbok, busskortet, penna, nässpray, ibuprofen, deo, parfym och mascara :P har ofta ett litet block, puder, och annat med mig med xD haha ja, och jag har ingen som helst ordning i väskan, man får bara rota runt lite ;) dock bara jag som får! ;)

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards