jagochrebell

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sofie - 5 januari 2011 22:55

Mina drömmar.... får väl ta några som gäller för dom närmsta åren, och några för lite längre fram i livet..


Mina drömmar just nu är att få en epatraktor som skulle underlätta mitt liv i gamleby avsevärt, en shettis så jag har sällskap som inte klagar i gamleby, att få åka till öland med hästen en eller två veckor i sommar, att bli kär igen och hitta en välbehövd pojkvän igen, att få träffa puh så snart som möjligt, att kunna sitta ner ordentligt i rebells trav så jag kan börja tävla dressyr, en egen lägenhet i gamleby. Ja lite smått och gott jag drömmer om just nu


I framtiden vill jag ha ett storslaget stuteri, kanske lite ridläger på sommrarna, med shettisar, shire, och quater/painthästar typ. Jag vill ha man och ett barn, kanske två, två hundar, en grand danios minst. Vill att mitt och puhs HARP projekt i sverige ska funka som planerat, att jag har alla mina nära och kära vid liv. ja inte så märkvärdigt, men det är mina drömmar, och jag kämpar för allt.

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards