jagochrebell

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

massa saker!!!

Av Sofie - 20 december 2010 21:40

Får väl skriva av mig massa nu :D


Har jullov sen i fredags, chill som fan, trots att jag knappt kunnat röra mig på hela helgen >.< Vart varken träning eller tävling, träningen inställd oga min dumma kropp, och tävlingen fick vi också hoppa över pga all snö >.<

Läkaren och tandläkaren idag! inte alls kul >.< provtagning hos läkren tidigt imorse, 8 rör blod tog dom >< jag vart massa yr efter några rör xD sen gick jag hem, sen tillbaka till köpingen och kära tandläkaren, har lite tandsten som ska tas bort på

onsdag, och ett hål som ska lagas onsdag om två veckor. gud vad kul.. inte!!


Rebells sadel ska kollas upp förmodligen, jag börjar tveka om den ligger an som den ska över hela ryggen. han går nämligen mycket bättre barbacka, så vi kanske får stoppa om sadeln en aning. ingen rolig historia, men det måste göras för rebells skull. Skrittade ut en sväng med Tove och Aida idag, skönt att snacka med tove igen :)


Snart är det julafton!! jag önskar mig en a-traktor, och en systemkamera, men tvekar stort på att jag får något av det xD hoppas på back on track saker till både mig och hästen, men tvekar på det med. Vet att jag ska få Eclipse, fast mamma vill itne erkänna det ;) mohaha... ska få träffa mina kära bröder igen också på julafton, massa kul det :D

Sen är det helg igen, blir att chilla med kära rebell, kanske träffa lite vänner och så igen :) den 27 sticker jag som sagt till salem, som det ser ut nu,är där till den 29 med älskade puh<3 sedan åker vi hem hit den 9 och firar nyår här :D vi har stalltjänst hela nyår dock men det blir skitkul med puh :D ska förmodligen få låna aida av tove så vi kan rida ut tillsammans puh och jag :D


Skriver nog mer imorn, ska sova nu, hare gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 11 februari 2011 13:10

Jahaja, här sitter man igen, ensam och övergiven.. Eller? nja är inte övergiven, men ensam ja.Har stalltjänst på skolan, det suger ganska hårt bara det, och då jag även ensam på luckan såklart.. Ska se till att köpa pizza så jag har över helgen, sen ...

Av Sofie - 9 februari 2011 23:51


Don’t want to turn off the lighthope someone hears me tonight.I know there’s a snake in my bedeating its way through my headI want to be normal, I want to feel safewaking up screaming, it’s always the same.I don’t want to turn...

Av Sofie - 6 februari 2011 11:18

är massa trött och orkeslös.. kanske borde ringa några av de personerna man halvt dissat en vecka nu.. men jag orkar inte prata i telefon, orkar inte prata öht... är helt seg i huvudet typ, så är inge rolig att prata med heller. Ska dra mig till rebe...

Av Sofie - 4 februari 2011 23:11

Personligt : Fullständigt namn: Sofie Ingrid Johanna "Zheapy" Ivarsson  Kön: TjejLängd: 180 cm caFödelsedag: 24 april, född år 1994Hårfärg: Färgat svart med rosa underhår, naturligt blondÖgonfärg: BlågråBoende: Mönsterås/ Gamleby (i veckorna)Skos...

Av Sofie - 4 februari 2011 21:41

kanske man skulle ändra bloggnamnet i sommar? ;) blir ju en bebis till i mitt liv då, om allt går som det sa så köper jag en egen vovve då :D massa glad, snacka om att lysa upp vardagen! fyfan vad jag längtar, ska bli så jäkla härligt! längtar tilloc...

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards