jagochrebell

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Sofie - 26 december 2010 15:49

Just nu står jag i ett vägskäl i själen, Jag vill så mycket men vet inte vilken väg jag ska välja. Jag håller dock fast vid den säkraste, den utan diken och kurvor. Dvs skolan. Jag ska gå klart Hästprogrammet på Gamleby naturbruksgymnasium, efter det kommer jag kanske gå beteendevetenskap på Linköping Universitet. Eller så sticker jag utomlands ett år och jobbar som hästskötare! Jag har precis bråkat med mitt ex, och vi kommer aldrig bli vänner igen, för jag förlåter honom inte. Men dock har jag bestämt mig för att ge puhs kompis en ny chans, för puhs skull. Vi behöver inte fler saker att tjafsa om. Jag sak även reda ut lite saker med puhs kusinbarn, eller något, så vi kommer på rätt spår och slutar slåss om puhs uppmärksamhet.

Vad det gäller kärlek i mitt liv, så ser det mörkt ut, kan ni tycka, men jag älskar det här, att bara behöva bry mig om mig själv och min häst. Jag orkar inte med pojkvän nu, jag vill bli tryggare i mig själv först.

Så, det var mitt liv för tillfället, hare bra så hörs vi imorn<3

Av Sofie - 26 december 2010 15:39

har bestämt mig för att göra en sån här lista nu då, som alla andra gör. Blir bättre med uppdatering då :p


Dag 1 – Mitt liv för tillfället
Dag 2 – Hästarna i mitt liv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Vad är kärlek?
Dag 5 – Min dag
Dag 6 – Min bästa vän
Dag 7 – Årsresumé

Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Dagens outfit
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Min skolgång

Dag 13 – Mina negativa egenskaper
Dag 14 – Mina positiva egenskaper
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Mitt sämsta minne
Dag 17 – Mina bästa dagar
Dag 18 – Mina sämsta dagar
Dag 19 – Det här gör mig upprörd, arg och ledsen
Dag 20 – Det här gör mig glad!
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Detta får mig att skratta
Dag 23 – Om jag fick leva om en dag
Dag 24 – Mina rädslor
Dag 25 – Min favoritplats
Dag 26 – Det här saknar jag
Dag 27 – Ett Sista ögonblick


Så blir minst det här skrivet varje dag, lär säkert slänga ut något annat emellan också :p

Av Sofie - 26 december 2010 13:26

har haft massa humörsvägningar hela dagen, och nej det är inte PMS!!! När jag var i stallet med maria så var jag på jättebra humör, det var så härligt väder, hästen var så himla fin, och det var massa skönt att träffa maria och prata en massa skit :D sen kom jag hem igen och vart lite småsur och allmänt slö, slapp och likgiltig. Blir väl bättre sen till klockan sju, träffa min pinglor och käka pizza :D ska få cd:n med alla bilder maria tog idag med, slänger ut några här sen ;)

Jag kan inte riktigt sluta irritera mig på det här med att stockholmsresan blev inställd, jag menar, puh kommer, bara för att världen älskar att förstöra för mig, säkert bli frisk tills typ onsdag och då är det försent!! innan onsdag så behöver hon bara ta sig ner till norrköping så får hon åka med pappa ner.. men ja.. stor chans eller?? suck... asså jag såg fram så jävla mycket mot den här veckan, först få komma bort från allt och va i salem med dom bästa, sen åka hem med älskade syster och bara ha det bra.. men neeh i helvete att det ska bli som jag vill... usch var sur och trött jag är... aja om lite mer än 5 timmar så ska jag roa mig igen :) fram tills dess får jag väl sitta här hemma och deppa typ >.<

usch nu drar jag, pusshej

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards