jagochrebell

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Sofie - 15 december 2010 01:51

du är ett svin, vettu det? försöker verka hotfull och shit bara för att skrämma upp mig. ja jag är rädd, för jag litar inte på dig alls längre, du har en hotfull attityd och stor kroppsbyggnad och det är det som skrämmer slag på mig! men att du svär och skit över sms rör mig inte i ryggen! Jag har inte gjort något mot dig, jag är oskyldig, jag har fan inte spridit rykten om dig, för dom fanns redan när jag började på skolan. så bara ge upp, jag har fler på min sida än vad du har. jag har underbara människor som vet sanningen, om både dig och mig, och dom stöttar mig! skaffa ett liv för fan och sluta kasta falska anklagelser mot folk. och med tanke på att du reagerar så stark på ryktena så är dom väl sanna. jag vet att det finns rykten om  mig på skolan med, men ingen av dom är sanning så jag tar dom med en klackspark och går vidare. men ryktena om dig är nog sanna med tanke på att du tar åt dig. väx upp!!!



Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards