jagochrebell

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Sofie - 12 november 2010 09:39

Slutat för dagen, hade en lektion och mentorsmöte :p

Tåget går vid 10.32 och sen byter jag till buss i västervik och är hemma vid ett :p

Ska följa med pappa och rida lektion på udden, hoppas jag får rida kära mc :') hn är så fin lille plutthästen, tycker verkligen om honom! Ronja ska träna hemma med rebell för pernilla, då pernillas ridbana var isig i söndags så vart ju träningen inställd. Så hon ställer upp och komemr hem till oss ist :)

Nähä nu ska jag packa det sista, bjuder på en bild på fina mc :)

Pusshej!


  

Av Sofie - 12 november 2010 00:36

ska även passa på at säga att killen i inlägget "palla världen.." bara är en vän, och  vi är vänner igen :) vi löste allt ochla det bakom oss. :)


God natt!

Av Sofie - 12 november 2010 00:05

som jag nog sagt innan är jag ganska nybliven singel efter sex månaders förhållande med en väldigt trevlig och mysig kille vid namn Patrik.

Anledningen till att det tog slut är många, men främst för att vi lever så olika liv, han bor i stan och jag på landet, vi funkar inte i varandras livsstil. Jag kompromissar inte med mina drömmar, helt enkelt. jag är en lantbrud, ingen liten stadsjänta.

Men vi är goda vänner idag och finns där för varandra. men då kommer såklart det jobbiga med att han ska träffa en tjej nästa vecka. han känner inte mycket för henne än, men man vet ju inte.. Jag höll skenet uppe när han berättade, men inombords grät jag.. han är ju min, och kommer alltid att va.. är orolig på något sätt, kommer han älska henne mer, kommer hon ge honom mer än jag, komemr hon vara bättre, vackrare? frågorna är många.. Jag saknar honom så mycket, önskar jag kunde hitta någon ny så jag slapp detta... samtidigt orkar jag inte med förhållanden, inte om det ska krävas så mycket av mig hela tiden som det gjorde mellan mig och patrik. Jag skulle hela tiden hålla koll, tänka, höra av mig osv osv... sånt orkar inte jag och vill inte ha. jag vill ha någon som älskar mig för den jag är, som bara ser mig, som bara har mig i sina tankar.. kan låta själviskt men jag vill känna mig älskad, att någon älskar mig lika mycket  som jag älskar han.. åt ******* med kärleken, ska *** bli nunna...


  


På tiden när det begav sig...</3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


livet som student, som boende på internat, som hästägare och som vän :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards